agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Haberler, Kaynaklar... > Bonsai Fuarları, Sergileri, Yarışmaları, Seminerleri ve Kursları
(https)




Beğeni Düzeni7Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 28-06-2010, 17:24   #1
Ağaç Dostu.
 
tourkana's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-11-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 2,494
Galeri: 21
Gelen, gelemeyen , yorumda bulunan herkese çok teşekkür ederim.
Ben de sergi dışında kalan ayrıntıların fotoğraflarını paylaşmak istiyorum, mesela Japon Bahçesi'nde çok güzel fotoğraflar çekeceğiniz köşeler var.
İzin verilmiyor ama Çay Evi içinde Tokonoma odası bulunuyor, burada Bonsaisan ile Bonsailerimizin resimlerini çektik.. Çok farklı bir havası var...
Poster sitelerinde resim aramaktansa bu bahçede kendi makinenizle çok güzel posterlik görüntüler elde edebilirsiniz.
Serginin bir diğer amacı da bu Japon Bahçesine girmenin bir izin , bedel gerektirmediğini anlatmak ve bahçeyi tanıtmaktı.. Bunu da elimizden geldiğince anlattığımıza inanıyorum.

Eklenen Resimler
Dosya Türü: jpg ser2.jpg (69.9 KB, 190 views)
Dosya Türü: jpg ser1.jpg (63.0 KB, 192 views)
Dosya Türü: jpg ser0.JPG (57.1 KB, 198 views)
Dosya Türü: jpg ser3.jpg (70.9 KB, 192 views)
Dosya Türü: jpg ser4.jpg (71.3 KB, 193 views)
Simyaci98 beğendi.
tourkana Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:20.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026