![]() |
|
|
|
#26 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
İkisini aynı saksıya neden diktin.. Gelişmelerini yavaşlatacak benim fikrim. İnce kalacaklar.Ayrı ayrı saksılarda olsaydı.. Gelişmelerini tamamladıktan sonra bonsai saksısında birleştirseydin daha uygun olurdu .. |
|
|
|
|
|