agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Biçim verme teknikleri
(https)




 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 03-11-2006, 08:54   #26
Ağaç Dostu
 
bonsaireef's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-06-2005
Şehir: Şu an Mersin
Mesajlar: 1,742
Murare bu tel konusu baştada konuşuldu. Yaparken tellemek zorundasın çünkü tek başına hem ağacı oraya yerleştirip hem çivi çakamıyorsun. İkinci nokta bende çivilemek istiyorum ama ardıç hiç işledinmi bilmiyorum son derece sert. Çivi işlemez. Onun için ince bir matkap ve ince vidalar lazım. Aklımda, edindiğim zaman vidalayacağım.

Resimlerde o kuru dallar kötü görünüyor benim de gözüme batıyor ama burada gerçeğine bakarken o kadar kötü görünmüyor hatta güzel görünüyor. Bunu anlayabilmiş değilim. Birde şimdi canlı dallardaki dalcıklar bağımsız dağınık görünüyor. Zamanla sıkıştırma yaptıkça ve dallar düzene girdikçe o kuru dallar daha hoş görünecek emin olun.
Durun abileri ablaları bu bebek, daha bir günlük

bonsaireef Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:06.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026