![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 16
|
Bu başlığı görünce dayanamayıp bende okulumdan(yıldız teknik ünivetsitesi) lavanta ,japon ayvası ve porsuk olmak üzere 3 adet çelik aldım ve saksıma iliştirdim 1 hafta oldu şimdilik güzel gidiyorlar,ama yinede çok erken birşey söylemek için,gelişme olursa yazacağım. İşte resimler; http://img9.imageshack.us/img9/8853/dsc07965.jpg |
|
|
|
|
|