![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 24-09-2013
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 93
|
Merhaba. Bu bahçe işlerine çok hevesleniyordum ben de başlangıcı çilek ile yaptım. Ama henüz mevsimi değilmiş sanırım. Saksılara diktim. Kapalı balkonumda bekliyorlar. Peki su ihtiyaçları nedir bu miniklerin ? Yardımcı olursanız sevinirim . |
|
|
|
| Etiketler |
| çıplak kök, çilek |
|
|