![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-06-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 5,011
|
of maşallah yok benim o kadar çok değil 2 kök çilekten bahsediyorum teşekkür ederim köylü kadın,şimdi biraz gezineyim,iyi geceler![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 19-03-2013
Şehir: MUĞLA
Mesajlar: 39
|
sizede iyi geceler |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-02-2011
Şehir: İSTANBUL-TEKİRDAĞ
Mesajlar: 503
|
Geçen hafta balkondaki saksılardan yediğimiz ilk çilek Oldukça iri idi, kendim yetiştirmesem hormonlu sanırdım... |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| çıplak kök, çilek |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|