agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Balkon Bahçeciliği
(https)




Beğeni Düzeni781Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 28-05-2007, 09:37   #11
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 05-03-2007
Şehir: ankara
Mesajlar: 83
Selahattin Bey
Zaten çiçeklerden bazıları kuruyup düşmeye başladı. Saksıya aldım salatalık ve domatesleri. Yani erkek çiçeklerden salatalık çıkmayacak öyle mi? Ben de çok sevinmiştim bir sürü çiçek çıktı diye Bilmeyince böyle oluyor işte Saksıya aldıktan sonra ilk 1-2 hafta susuz bırakmamak lazım demiştiniz, miktar olarak nasıl sulamalıyım acaba? Günde 1 kez alt deliklerinden su çıkacak kadar sulasam çok mu gelir suyu? 1 hafta sonra fidenin tutup tutmadığını nasıl anlayabilirim? Tutmazsa elimdeki diğer fideleri dikmeyi düşünüyorum da... Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.

sdcrmn Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:22.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026