![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 05-03-2007
Şehir: ankara
Mesajlar: 83
|
Selahattin Bey Zaten çiçeklerden bazıları kuruyup düşmeye başladı. Saksıya aldım salatalık ve domatesleri. Yani erkek çiçeklerden salatalık çıkmayacak öyle mi? Ben de çok sevinmiştim bir sürü çiçek çıktı diye Bilmeyince böyle oluyor işte Saksıya aldıktan sonra ilk 1-2 hafta susuz bırakmamak lazım demiştiniz, miktar olarak nasıl sulamalıyım acaba? Günde 1 kez alt deliklerinden su çıkacak kadar sulasam çok mu gelir suyu? 1 hafta sonra fidenin tutup tutmadığını nasıl anlayabilirim? Tutmazsa elimdeki diğer fideleri dikmeyi düşünüyorum da... Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|