agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Bakım ve tedaviler
(https)




Beğeni Düzeni44Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 13-11-2014, 20:39   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 25-01-2014
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 6
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi badrobot Mesajı Göster
Sn.haqn.
Araştırdım ve ağacınızın tropik bir tür olduğunu ve sert iklim koşullarından korunması gerektiğini öğrendim. Dolayısıyla ağacınızı iç mekanda bakmanız yerinde olur.
Erik (Plum) yazısını görünce bende diğer erikler gibi düşündüm. Yani YANILMIŞIM.
Yapraklarını dökmesi doğal bir durum olabilir. Bende Orkide Ağacı (Bauhinia variegata) var, kış dönemde iç mekana alınmak zorunda olduğum ağaç yaprağını dökmekte.
Sizin ağacınızı tanımıyorum, doğrusu sizi daha önceki gibi yanıltmak istemem.
Sn. badrobot,

Öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Düzenli bir şekilde ihtiyaç duydukça ağacım sulamaya devam edeceğim, yalnız ağacın ölüp ölmediğini veya kuruyup kurumadığını nasıl anlarım? Bunun için kolay bir yol var mıdır? Bahara kadar beklemem mi gerekiyor?

haqn Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
bakım, bonsai, gürgen, kuruma, yardım


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Kapalı
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 16:16.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026