![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 25-01-2014
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 6
|
Alıntı:
Öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Düzenli bir şekilde ihtiyaç duydukça ağacım sulamaya devam edeceğim, yalnız ağacın ölüp ölmediğini veya kuruyup kurumadığını nasıl anlarım? Bunun için kolay bir yol var mıdır? Bahara kadar beklemem mi gerekiyor? |
|
|
|
|
| Etiketler |
| bakım, bonsai, gürgen, kuruma, yardım |
|
|