28-02-2012, 18:59
|
#11
|
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
Giriş Tarihi: 18-02-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 13,948
|
Yapılacak olanı yapmışsınız bekleyip toparlanmasını ummaktan başka şimdilik yapacak bir şey yok.
Toprak kuruduğunda, sularken oksijenli su kullanmanız iyi olur.
|
|
|