agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Bakım ve tedaviler
(https)




Beğeni Düzeni40Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 03-07-2009, 13:01   #11
Ağaç Dostu
 
msgurkan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-03-2007
Şehir: lefkoşa KKTC
Mesajlar: 640
Galeri: 1
Voodoobaron, ağacınız çok ciddi bir sorun yaşıyor. Benim anladığım kadarıyla susuz kalmadan kaynaklanıyor. Şu anda ağaç üzerinde herhangi bir bonsai uygulaması yapmak uygun değildir.

Onu rüzgar ve direk güneş görmeyen gölge bir yere alınız. Üzerindeki kuru veya kurumak üzere olan yaprakları alın. Varsa kuruyan dalcılları budayıp yaralara macun sürün.

Bir defaya mahsus saksıyı su dolu bir kaba batırıp 5 dakika sonra çıkarın ki toprak tam olarak sulanmış olsun. Daha sonra toprak yüzeyi hafif kurumaya başlayınca normal sulama yaparsınız. Nemlendirme yaparak tekrar hayata döndürmeye çalışınız. Eğer kurtulursa birkaç ay sonra tekrar değerlendirme yaparız.

Size ve ağacınıza iyi şanslar.

msgurkan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
bonsai


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Kapalı
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:15.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026