agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Bakım ve tedaviler
(https)




Beğeni Düzeni40Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 25-12-2007, 21:46   #11
Ağaç Dostu
 
bonsaisan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-10-2005
Şehir: İzmir
Mesajlar: 2,793
Galeri: 18
Sayın fireball2433

Ağaçınız sanırm daha önce içeride duruyordu ve sizde ağaçı yağmura ve güneş alması için balkona koydunuz yazınızdan anladığım bu.
Eğer ağaçınız içeride duruyor ise yazıdan çıkardığımız sonuça göre tabi.
Ardıçlar iç mekanda olmaz.
İç mekanda rahatsızlanan ağaç dışmekanda yağmur suyu ve güneşlede zor toplanaçakdır.
Ağaçınız evin içinde ise ve sizde onu sıksık sulama ile topraını nemli bıraktıysanız.Ağaçın köklerinde bir sorun oluşmuş ve uç sürügnler kahve rengine dönmüşdür.
Ağaçlar hızlı tepki veriler.
Ağaçınızı dışarıda tutun bırakın toprağı biraz kurusun yağmur suyu dahi deymesin toprak kuru kalsın içinde bulunduğu saksı hafiflesin daha sonra sulayın ağaçın köklerinin biraz hava ihtiyaçı var.Bir diğer sorunda aldığınız bu ardıçlar ne kadar süredir saksıda saksıda 3 ila5 yılın geçirmiş fidanlarda kökler saksının en dip kısmında bir kuş yuvası oluşturur.Ve kökler hem hava hem besin hemde aşırı sıkışıklıkdan rahatsızlık duymaya başlarlar ve bu takım tepkiler verirler.
Umarım bir nemze yardumcı olabilmişimdir.
Saygılar.

bonsaisan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
bonsai


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Kapalı
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:17.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026