agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Bakım ve tedaviler
(https)




Beğeni Düzeni40Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 22-01-2013, 13:07   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 15-12-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4
Merhabalar,
Foruma üye olalı belli bir süre geçti ve bu süre zarfında yazılan bir çok şeyi okudum. Görsellerini yüklemiş olduğum ağacımı internetten alalı yaklaşık 2 ay gibi bir süre oluyor. Ağaç kargo ile geldi, ilk zamanlar yaprakları çoğunlukla yeşil, bazıları ise sarı çerçeveli renge sahipti. Zamanla yaprakların bir kısmı döküldü son durumda ise dökülmeyen yapraklar görsellerde ki gibi büzüştüler ancak ağaç üzerinden dökülmediler. (yaklaşık 2 haftadır yapraklar büzüşmüş şekilde ağaç üzerindeler). Ağacımın bulunduğu ofisimde ne yazık ki pencere bulunmuyor, haliyle güneş ışığı konusunda sıkıntı var, ama günün belli saatlerinde ağacı güneş alan bir yere götürebilirim.
Konu ile ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim, ağacımın kurumuş olmasından korkuyorum.=/ şimdiden teşekkürler.

doğa Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
bonsai


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Kapalı
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:52.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026