![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-12-2010
Şehir: izmir
Mesajlar: 122
|
Bugün Tire'nin dağlarından arabayla geçtim .rakım 1200 metre civarı. gözüm, yol kenarındaki mavi açan bitki kümelerine takıldı. yakından bakmak için indim. sonuç Obrizya ![]() birkaç kök alıp evde saksılara diktim umarım yaşarlar. geçen yıl tohumunu almıştım ama hiçbiri çimlenmemişti. ![]() aslında şaşırdığım nokta obrizyayı doğal oratmında daha da önemlisi yaşadığım ülkede görmüş olmam. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|