![]() |
|
|
|
#23 |
|
Ağaç Dostu
|
Kaç senedir dener dururum bu çiçeği. Bir türlü kısmet olmadı çiçeklerini görmek. ![]() Bu sene kararlıyım. Tam 3 tane 50 cm.lik saksıya diktim. Biri olmazsa biri olur umarım. Benimkiler biraz yapraklansın fotoğraflarını ekleyeceğim. Bunlar tohumları. |
|
|
|
|
|