![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Arkadaşlar, ben tohuma kaçan lisianthus'ları tohumlarını aldıktan sonra kökten sökmeye kıyamadığım için toprağın biraz üzerinden kestim, yeniden yeşerirlerse diye beklemeye başladım. Acaba yeşerecekler mi? |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|