![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Belediyenin diktiği çiçeklerden tohum alma konusunda bu yaz arsız davranıp epey tohum topladım.Çiçeklerin yanına oturup gördüğüm bütün tohum keselerini aldım.Zaten ben almasam ziyan olup gideceklerdi.Zaten kimsede görmedi Bence sizde toplayabilirsiniz.Hem bizde faydalanırız![]() |
|
|
|
|
|