![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-06-2013
Şehir: ADANA
Mesajlar: 116
|
Alıntı:
çiçeğin başına bişey gelmeden varması için nasıl paketleniyor acaba? Ben Adana'dayım, İzmir'e birkaç günde kargo ulaşır sanırım. o sürede çiçek ölmesin ??? |
|
|
|
|
|
|