![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
3 yıl önce balkonunmuzun hemen altına diktiğimiz asma, bu yıl üzüm açısından bereketli bir yıl geçirdi. Bu resimleri 3 gün önce çektim, bahar aylarında yaprağını sarıp yediğimiz asmamızın şimdide üzümlerini yiyoruz. |
|
|
|
|
|