agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Hayvanlar > Çiftlik Hayvanları > Arıcılık
(https)




Beğeni Düzeni34Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 15-08-2008, 00:29   #11
Yeni Üye
 
gumush's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-02-2008
Şehir: bursa
Mesajlar: 25
halil hadim beyin yorumuna bende katılıyorum, benimde arılarım var , hatta sayı yavaş yavaş hobi boyutunu aşmaya başladı :-), bunu tecrubelerime dayanarak söylüyorum, arılar sıcak havalarda kovanın ağzına toplanırlar ve tıpkı uzun eşşek oynar gibi sıralanıp kanat çırparlar, boylece kovan içine hava sirkülasyonu yaratırlar, birde arılar yavru uçurur, yani petek gözlerinden çıkıp belli bir erginliğe gelen arılar tarlacı arı olup polen ve nektar toplamaya başlamadan önce kovanın önünde kümelenip yuzleri kovana dönük bir şekilde kovanın ön cephesinede aşağı yukarı uçarak uçuş antrenmanı yaparlar. tabi bunu bir iki arı yapmaz aynı anda yüzlerce arı yapar. bu durum özellikle arıcılığa yeni başlamış arıcılarda, eyvah arılar oğul veriyor ne yapmalıyım paniğinin yaşanmasına sebep olur. kovanların mümkünse öğlen gölgenin vuracağı bir yerde bulunması **** arkadaşımızın dediği gibi üstlerine bir gölgelik yapılırsa bu da bir nebze rahatlama sağlar...

Eklenen Resimler
  
gumush Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:41.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026