![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-02-2015
Şehir: KOCAELİ
Mesajlar: 1,536
|
Sayın Kamil35; karışmak gibi olmasın ama burası üyelerin bahçeleri kısmı yani burada üyeler kendi bahçelerini devamlı olarak paylaşarak ayakta durmaya çalışan bir kısım... Ama siz sadece bir kaç fotoğraf paylaşacaksanız bunları üyelerin ziyaret ettiği gittiği gördüğü kısmında veya kendi sayfanızda paylaşsanız daha güzel olacakmış gibi geliyor... Çünkü devamı yok ve zaman içinde unutulup gidecek... Bu benim fikrim... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 11-09-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 1,631
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 11-09-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 1,631
|
Sayın malina'ya teşekkür ederim. Konu başlığını uygun yere taşıdı. |
|
|
|
![]() |
|
|