![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-04-2015
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 291
|
Ben de gelmek istiyorum inşallah gelebilirim.Saat kaçta başlayacak çünkü ben nöbete çıkacağım bu tarihte saate ve yorgunluk durumuma göre katılmayı düşünüyorum ![]() |
|
|
|
|
|