![]() |
|
|
|
#11 |
|
Moderatör
|
Her gelen ben agaclar.net üyesiyim diye içeri giremez ki, geçen sene ben kapıdaki standta görevliye bir miktar davetiye bırakmıştım o yüzden agaclar.net üyeleri içeri girdiler. Mine Hanım fuara katıldığı için bir miktar davetiye verilmiştir, agaclar.net üyeleri de bunları kullanacaklar, fazla olduğunu da sanmıyorum. |
|
|
|
|
|