![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2013
Şehir: Muğla
Mesajlar: 748
|
Çok istememe rağmen gelemeyeceğim. 4 gündür hastaydım bugün biraz iyileştim, bu soğukta toplu taşıma ile Gebze'den oralara giderken yine hasta olurum diye endişe ediyorum. Kısmetimde yokmuş demek ki bu sene. Oysaki Milii bakacaktım. ![]() ![]() ![]() Katılacak olan üye arkadaşlara şimdiden, güzel bir gün geçirmelerini diliyorum. |
|
|
|
|
|