agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Ağaçlar Hakkında Genel Konuşmalar
(https)




Beğeni Düzeni1Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 07-08-2021, 14:47   #39
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 07-08-2021
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1
Teşekkürler verdiğiniz bilgi için

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Kagan Mesajı Göster
Etrafımızdaki ağaçları budamamızın sebepleri bence şunlar:

1. Daha iyi verim sağlamak için meyve ağaçlarının budanması.
2. Yol kenarlarına dikilen ağaçların araçların ve insanların geçişine engel olan dallarının budanması.
3. Bahçelerimizdeki çiçekli ağaçların daha çok ve /veya gürbüz çiçekler açması için budanması.
4. Ormandaki hastalıklı ağaçların -hastalığın yayılmaması için- budanması.

Fakat ormandaki diğer ağaçların özellikleri yukarıdaki maddelere uymadığı için -sanırım- budanmaları gereksiz bir iş olacaktır. Zaten doğa, sert rüzgârlarıyla orman ağaçlarına budama konusunda yardımcı olacaktır.
Teşekkürler verdiğiniz bilgi için

Yavuz İlyas Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:05.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026