agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Afrika Menekşesi (Saintpaulia ionantha)
(https)




Beğeni Düzeni119Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 04-03-2014, 20:55   #11
Ağaç Dostu.
 
katmer's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-09-2008
Şehir: Sarıyer-İSTANBUL
Mesajlar: 2,878
Galeri: 167
Besinleri farklı zamanlarda ve farklı amaçlarda kullanırız. Yeşil yaprak besini menekşenin yaprak gelişimini hızlandırır. Çiçeklenmesi için de çiçekli bitki besini veririz. Ya da benim kullandığım gibi Afrika menekşelerine özel besinler kullanırız. Tercihim üre azotu bulunmayanlardır.

1/4 oranında seyreltmemizin sebebi, toprakta zamanla oluşan tuz birikimini aza indirmek içindir. Yani yaptıklarımızı paylaşıyoruz, deneyimlerimizi gizlemiyorız.

katmer Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 11:33.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026