![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Evet aslında büükleri kaybettim.Sadece 6,7 tane kaldı bunlar yeni yavrularımla belki 10 ![]() Sevgili Yağmur topraktan değilde yapraktan da olabilir diye düşünüyorum.İsterseniz birde bu aylar içinde deneyin.Geçen yıl bu aylarda ben 30 a yakın yaprak dikmiştim.Hepsi köklendi yavruladı ancak sıcaklar onları benden aldı. |
|
|
|
|
|