![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Arkadaşlar, bir yerde suya maden suyu karıştırıp menekşelere veren bir arkadaşın yazısını okudum. Menekşeler de çok güzel ve çok çiçekli. Bu nu deneyeniniz var mı aceba??? Sevgili Züleyha menekşelerin harikalar bol bol çiçeklerini görmen dileği ile. ![]() |
|
|
|
|
|