agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Afrika Menekşesi (Saintpaulia ionantha)
(https)




Beğeni Düzeni22561Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 01-03-2008, 09:51   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 05-06-2007
Şehir: KONYA
Mesajlar: 1,634
Galeri: 171
Arkadaşlar önemli olduğunu düşündüğüm için yazma gereği duyuyorum. Saksı değişim yaparken toprağında oda sıcaklığında olmasına özen gösterin. Malum havalar soğuk. Değiştirmeden önce bir gün toprağı oda sıcaklığında bekletirseniz iyi olur.

Bu yazdıklarım benim daha önce yaptığım hatalardır. Ben yaptım sizler yapmayın. Menekşe bakımı hem zor hemde kolay bir bitki. En ufak tersliklerde kaybetme riskiniz çok yüksek.Ama yerini ve bakımını seversede bakmaya doyulamayacak bir güzellik...

özlem11 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 01:12.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026