26-04-2015, 11:22 | #61 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-03-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 392
|
Değerli forumdaşlar merhaba; ben de bir şikayetimi aktarmış olayım da başkaları aynı şekilde kandırılmasın. Şöyle ki : Mart ayının 3 ünde 50 Tl lik muhtelif tesbih çiçeği ve cala soğanı siparişi verdiğim "e-fidancım" sitesinde 1 hafta boyunca kargo ile alakalı bir bildirim gelmeyince kendilerini aradım. Siteleri üzerinden stokta yoktur ibaresi olmamasına ve satışı yapmalarına rağmen yine alakasız bir sayfada çok küçük puntolarla yazılmış olan ve bu çiçeklere ait soğanların mart ayının 2. haftasından itibaren hasat edileceği ibaresini gösterdiler. Stokta olmayan bir ürünü sistem satışını yapıyor ancak ürünün ellerinde olmadığını alakasız bir sayfada minnacık yazılarla belirtmişler. Buna rağmen zaten 2. haftaya girdiğimiz için bekleyeyim dedim ancak değil 2. hafta 3. hafta bile elime ulaşmayınca tekrar aradım. Bu sefer de ithalatta sorun olduğunu, gelen soğanların hastalıklı olduğunu belirttiler. Firmaya güvenimi iyice yitirdiğimden Mart sonu siparişimin iptalini ve kredi kartıma iadenin yapılmasını talep ettim, fakat talebimi işleme almalarına rağmen 2 gün sonra elime bir kargo ulaştı. Üstünde kanna ve cala yazılı muhtelif sağlıksız ve hava almayan poşette nemini alacak bir malzeme olmadan yollandığı için terlemiş ve kalibresi epey küçük soğanları teslim aldım. Filizlenmelerinden hiç umutlu olmadığım halde hepsi filizlendi ve yaprak vermeye başladı lakin birde ne göreyim başlarda emin olamadığım halde büyüdükçe farkettim ki kanna diye gönderilen soğandan resmen SÜMBÜL çıktı Canna lar henüz yapraklanmadığından bilemiyorum ancak onlardan da ümitli değilim. Bukurnazlığı yapan şirketten dürüstlük beklenemez. Benden 50 lira tokatladılar başkalarının canı yanmasın. Şirketi müteakip seferler aradım ancak anladım ki telefondan kaçıyorlar, çünkü daha önce görüştüğüm vatandaşın sesinden emin olduğum halde yetkillilerin orda olmadığını söyledi. Başka bir haftasonu görüştüğüm halde, diğer haftasonu kimsenin çalışmadığını söyleyen oldu. Anlayacağınız dürüst ticaret üzerine kurulu bir site değil. Vurkaç ile vatandaşı aldatıyorlar. Stokta olmayan ürünü satıp sonra da iade yapmamak için alakasız malzeme gönderiyorlar |
27-04-2015, 15:25 | #62 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-02-2015
Şehir: BURSA
Mesajlar: 1,293
|
aynı kişide kaç tane internet satış sitesi var. normaldir. |
30-04-2015, 08:46 | #63 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-03-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 392
|
İnternet üzerinden şikayetimi yazınca nihayet yetkili biri arayıp hatayı kabul edip ürünlerin ücretinin iadesini yaptılar. Sorunum boşa geçen 1 aylık başarısız çimlendirme çalışması ve tatsız telefon konuşmalarını saymazsak sorunuma çare bulmuş oldum. Birdaha alışveriş yaparmıyım ? Malumunuz |
01-05-2015, 10:41 | #64 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-02-2015
Şehir: BURSA
Mesajlar: 1,293
|
fidan firmaları niye ısrarla sürat kargoyu tercih ediyor? 1 günde gelecek fidan 1 haftada geliyor ve sonucu bu. resim ekleyemedim. işin tuhafı özellikle kargo seçeneğinde aras kargoyu tercih ettiğim halde. |
01-05-2015, 11:09 | #65 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-02-2015
Şehir: BURSA
Mesajlar: 1,293
|
40 km. mesafeden 1 haftada bu halde. |
22-05-2015, 19:29 | #66 | |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 31-08-2008
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 9
|
Alıntı:
|
|
25-05-2015, 21:32 | #67 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-03-2009
Şehir: manisa
Mesajlar: 107
|
Merhaba, arkadaşlar mart ayında efidancım.com isimli siteden önce 1 adet, daha sonra 7 adet gül siparişi verdim. Güller geldiğinde bir tanesinin yaprakları çok küçüktü(ponpon veya minyatür gül gibi) aradığımda açmasını beklememi, yanlışlık varsa yardımcı olacaklarını söylediler. Gül açtığında haklılığım ortaya çıktı(2 cm çapıda) Oysa siparişini verdiğim gül 'Double Delight Pembe Beyaz'(çiçek çapı 12 cm) idi. Ayrıca onlinebahcem.com'dan 6 adet kapıda ödemeli gül siparişi verdim. Güller geldi ve geldiği gün stok güncellediler. Siparişini verdiğim güller için'stakta yok' ibaresi kondu. İletişim bilgilerine baktığımda efidancım.com'la aynı firmaya ait olduğunu anladım. Aradığımda güllerin açmasını beklememi, daha sonra yardımcı olacaklarını söylediler. Arkadaşlar güller gelişigüzel bir uçtan alınıp gönderilmiş ve çoğu aynı renk. Telefon görüşmelerimiz, gönderdiğim faks sonucu görevli bir bayan beni aradı. 'Yanlış gönderilen güllerden bir tanesinin stokta olduğunu, diğerleri için sitede varolan güllerden(ödediğim tutarı geçmemesi şartıyla) seçebileceğimi söyledi. İstemediğim ve 5 liralık değeri olupta 35 tl yazdıkları güllerden seçmek zorunda kalmama rağmen stokta var dedikleri gülü göndermedikleri gibi gelenlerden biri yine yanlış-sıradan bir gül çıktı. Fidanlar özensiz, saksısız, hasta ve oldukça pahalı. Yine de istediğim güller olsaydı her şeyine razıydım. Güllerle stres atayım derken var olan stresim iki katına çıktı. Açıkça 'dolandırıldım' diyebilirim. Ayrıca canımbahcem.com, fidantohum.com siteleride aynı firmaya ait. Evidea.com, tarımtedarik.com sitelerine de gülleri aynı firma gönderiyor. Bu Kadarı benim bildiğim. Saygılar. |
29-07-2015, 14:33 | #68 | |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-02-2015
Şehir: BURSA
Mesajlar: 1,293
|
Alıntı:
malum kişinin bi çok satış sitesi var. bende çeşitli fidanlar aldım. kimisi hiç yeşermedi. çomakları poşete koyup tüplü diye satıyorlar. yeşerenlerde ne kadar ilaçlasam hastalığı üzerinden atamadılar. en son hepsini söküp attım. |
|
31-07-2015, 14:53 | #69 |
Ağaç Dostu
|
2010 yılında Fidanistanbul'dan 19,90 TL ye aldığım Japon armud Nashi-Hosui bu yıl ilk meyvesini verdi. Ama satın almak istediğim ürün değil, bilinen formda bir armut. Geçen zamana mı, yediğim kazığa mı yanayım? |
06-08-2015, 14:16 | #70 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-04-2011
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 410
|
E-fidancım com ve güller konusunun üstünden zaman geçmiş ama yazmadan edemeyeceğim önceki iletilerimde ben de orda gördüğüm durumu sizlerle paylaşmıştım ve oradan alışveriş yapmaktan vazgectim. Geçen yaz ağustos başı gibi aynı güllerin asıl dağıtımcısı olan Ekerler Gül'ü aradım direk olarak çünkü kendi perakende siteleri olan Gül Market'te genelde tüm güllerde "stokta" yok yazısı çıkıyor. Telefondaki bayana derdimi anlattım onlarda bana kendi durumlarını anlattılar Ekerler Gül, daha çok çıplak köklü gül satışı yaptıkları için ön siparişle çalışıyorlar o nedenle siparişler haziran başı ile yaz sonu gibi bir arada alınıyor. Eğer ellerinde istediğiniz gülün stoğu varsa daha sonra da sipariş verebiliyorsunuz ama bu biraz şans işi çünkü yurtdışına büyük oranda satış yaptıkları için pek stok kalmıyor. Perakende satış yaptıkları müşterilerde genelde sorun yaşıyorlarmış, önce sipariş veren müşteri alma zamanı gelince vazgeçtim vs... gibi mazeretler çıkarabiliyormuş ki bu konuda onlara hak vermemek elde değil. Bu nedenle gülleri alma konusunda gayet istekli olduğumu belirttim sağolsun onlar da bu süreçte çok yardımcı oldular, üstelik e-fidancımın 35 tl istediği 1 yaşında gülleri onlarda 2 yaşında ve 10 tl idi. Geçen yıl 17 tane sipariş verdim ve siparişim elime geçene dek çok yardımcı oldular. Hava şartları nedeniyle aralıkta yapılacak teslimat şubat sonu gibi yapıldı. Keşke resimlerini çekseydim, gelen güllerin kökleri gayet kalın ve sağlıklıydı, güller budanmış ve çok güzel paketlenip gönderilmişlerdi. Şu an bahçemde gayet güzel açmış durumdalar. Üstelik Kordes gülleri yurtdışında Amerika, Rusya gibi ülkelerde çok tanınan, forumlarda listelenen güller. Mesela bir Rus site olan "Rosebook ru" oradaki Kordes gülleri syafasından (Ïîèñê ñîğòîâ :: İíöèêëîïåäèÿ ğîç) kullanıcı yorumlarından, güllerin resimlerinden bakarak verdim siparişlerimi ha bir de sağ olsun **** me find" var. Bu yıl da Ekerler'den 21 tane gül sipariş verdim Firma şikayet sayfasında bir tane de memnuniyet paylaşımı bulunsun istedim |
20-09-2015, 14:08 | #71 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-09-2011
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 185
|
Merhaba ; Zengarden'dan papaya tohumu alacağım güvenilir midir,çimlenebilir tohumlar mıdır, oradan alan var mı acaba daha önce ? |
26-09-2015, 20:14 | #72 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-01-2011
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 244
|
Papatya değil ama birkaç çeşit tohum aldım, hepsi çimlendi sorun yaşamadım |
26-09-2015, 20:16 | #73 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-01-2011
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 244
|
Bauhause dan devamlı torf alıyorum ve hep kurt sinek problemi yaşıyorum. Artık torfdan kaynaklandığını düşünmeye başladım tüm saksılarım sorunlu. Siz sorun yaşıyormusunuz |
29-09-2015, 15:10 | #74 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-09-2011
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 185
|
Papatya değil papaya (tropik bir meyve) yı sormuştum neyse sorun değil alıp deneyeceğim.Torftan olması büyük ihtimal ben hiç oradan almadım.Metro marketten alıyorum genellikle. |
13-10-2015, 16:29 | #75 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 22-10-2012
Şehir: trabzon
Mesajlar: 17
|
Topraksız tarım uygulamaları için firmalarla sorun yaşayanlar **** önerisi olanlar.
Sevgili agaclar.net üyeleri Sera kurulumu,topraksız tarım fide vs.. Tedarik için firmalarla sorun yaşayanlar lütfen paylaşalım. Bu paylaşımlar yeni alışveriş yapacak olanlara yararlı bilgi olacaktır.Burada yazılan sorunlar ve şikayetler alışveriş yapacak olanların önceden bilgilendirilmesine yardımcı olacaktır.... |
13-10-2015, 16:56 | #76 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 22-10-2012
Şehir: trabzon
Mesajlar: 17
|
iNTFA - Tarımsal Alışveriş Merkezi İntfa tarım dan alışveriş yapacakların dikkatine 250 adet çilek fide siparişi verdim.Perşembe günü verilen sipariş cumartesi günü kargo şubesinden teslim alabilirsiniz dediler.cumartesi sabahı kargo şubesine geldim sistemde kargo var ama hareketlilik yok diyorlar intfa tarımı arıyorum sistemsel sorun vardır diyorlar kargonuzu gönderdik diyorlar meğer kargoyu cumartesi günü göndermişler pazartesi aradığımda neden böyle yapıyorsunuz dedim yoğunluk varmış o zaman yalan konuşmak niye yoğunluktan dolayı falan gün göndeririz deyin neyse pazartesi akşamı kargoyu teslim aldım bu seferde 180 adet çilek fidesi gönderdiler intfa tarımı arıyorum geri dönüş yapılacak diyorlar ne arayan var ne soran ısrarla aramam sonucu geri dönüş yapıldı yanlışlıkla farklı paket göndermişler 2 HAFTA içinde eksik fideleri göndereceklermiş. inşaallah gönderdikleri fideler farklı bir cins değildir.onlar değil diyor ama bunca olanlardan sonra inanasım gelmiyor. İNTFA TARIM hakkında buna benzer şikayetler şikayet.com var. |
15-10-2015, 20:35 | #77 |
Ağaç Dostu
|
Forumun bu kismini simdiye dek nasil halden kacirmisim ben. . Selam herkese; Size anlatmak, sormak istediklerim var. Ben internetten sık sık alışveriş yapan biriyim. Zaman sorunu oldugu icin bazen evime çaydanlık, hatta deterjan bile alıyorum internetten. Durum boyle olunca ve kucuk sehirde de yasayinca tohum, cicek sogani, fidanlarimi da internet uzerinden alıyorum. Geçtiğimiz ayın son gunleri süsen sogani arayinca internetten sık sık karşıma cikmaya baslayan bir siteye baktım. Fiyatlar cok uygundu ve ürünlerde stoklarında hazir gözüküyordu. Bazi sitelerde oldugu gibi soğanlar hazir oldugunda gonderilecek falan da demiyordu. Bir an once soğanlarıma kavuşmak icin dort cesit süsen soganiyla birlikte baska soğanlarda sipariş ettim. Ama amacım süsen sogani almakti. Madem kargo ücreti verecegim bari yanına bir seyler ekleyeyim diye dusundum. O zamandan beri soğanların gelmesini bekliyorum. Bu hafta dayanamadım ve mail yazdım, hala kargom gelmedi diye. Hemen cevap geldi, ürünler yeni geldi, istek sırasına gore gonderiyoruz, bu hafta icinde kargoya verilecektir, diye. Bugun onemli bir görüşme esnasında telefonum caldi. Kayıtlı olmayan bir numara. Kayıtlı olmayan numaralara asla geri donmem ama beni aramışsa da acarım. Sipariş yaptigim yerden aranıyordum. Ellerinde süsen sogani yokmus yerine lale, anemin,.. (3 ya da 4 bitki adi söylediler) alabilirmisim. Hangisini istersem o gonderilecekmis. Bulunduğum ortam cicek konusunda konusmaya hic uygun degildi. Sadece neden yok diyebildim. Susenler cikarilken kökleri zedelenmismis. Para iadesi demediler, benimde soylebilecek ortamım yoktu. Simdi bir suru anemon sogani gelecek. Hic de ihtiyacim olmadigi halde. Susenlerin köklerinin zarar görmesi bana hic inandırıcı gelmedi. Sonucta fide degil, sogan. O cok uygun fiyatlarında diger ürünlerini satmak icin verdiklerini dusunuyorum. Yani, bence kandirildim. Alışveriş yaptigim site e-fidancim idi. Bundan sonra da bir sey almam oradan zaten. Buradaki mesajları okuduktan sonra gelecek olan soğanların anemon sogani olacagi bile şüpheli. |
17-10-2015, 17:23 | #78 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-04-2014
Şehir: TEKİRDAĞ
Mesajlar: 223
|
SN abk aynı siteden bende frezya soğanı sipariş ettim ve o gün ödeme yaptım.Bir ay bekledikten sonra telefon ettiler ve frezya soğanlarında problem olduğu anemon veya başka çiçek soğanı gönderebileceklerini söylediler.Uzun bir konuşmadan sonra paramı geri almaya ikna ettim. |
19-10-2015, 16:11 | #79 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 02-10-2010
Şehir: Bodrum
Mesajlar: 6
|
Zengarden'dan bir kaç kere tohum aldım, çimlenme oranı çok düşük. Hatta son seferinde kendimden emin olamayıp jiffy tabletlerde çimlendirme yapmaya çalıştım, sonuç yine aynı, boş yere bir sürü de jiffy harcadım İnsan hayal kırıklığına uğruyor. Tohumları kaliteli olan başka bir site var mı Türkiye'de yoksa yurtdışından mı sipariş verelim bilemiyorum. Yurtdışı daha mantıklı olabilir, Zengarden iyi değil |
23-10-2015, 09:21 | #80 | |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-02-2015
Şehir: BURSA
Mesajlar: 1,293
|
Alıntı:
dedikleri her katlamayı yaptım internet üzerinden alınan hiç bir tohumun çimlendiğini görmedim. çünkü tohumlar yıllanmış. bunlara denetimde yok. 3-5 tohumu kilo fiyatına satıyorlar. |
|
02-11-2015, 20:10 | #81 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-09-2015
Şehir: Muğla
Mesajlar: 128
|
Zengarden hakkında bu yorumları okuduğuma üzüldüm. İlk alışverişimde hediye olarak gelen domates ve havuç tohumlarını da ekmiştim ve hepsi çimlendi. Aldığım diğer tohumlar uzun sürede çimlenen türler olduğu için bir şey diyemeyeceğim, bazıları çimlendi, bekliyorum şimdilik. Bir kısmını da henüz kullanmadım. Siparişlerim ilk mesai satlerinde kargoya verildi ve ertesi gün ulaştı. Sitede ayrıntılı bilgi verilmesine, hızla ve eksiksiz ulaşmasına güvenerek alışveriş yaptım ikinci kez. Bir ay sonra üçüncü alışverişimi her türlü yoruma rağmen denemek amacıyla yapacağım. e.fidancım'dan yapmış olduğum alışverişte ise (bir kısmı) yanlış, üzerinde ismi yazılı olmayan tohumlar geldi ve eksikti. Arayınca hemen telafi ettiler. Ancak özensiz olması rahatsız etti. Zengarden hakkında aylar sonra da olsa sonuçları tekrar paylaşacağım. |
05-11-2015, 12:18 | #82 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2015
Şehir: Tokat - Niksar
Mesajlar: 1,610
|
Bende Zengarden siteden alışveriş yaptım müşteri hizmetleri tam bir rezalet muhatap bulamıyoruz. Bilgi sahibi kişi burada değil deyip sallıyor sizi .. aldığım tohumlardan bir paketten bir tane bile çimlenmedi .. hiç memnun kalmadim. |
05-11-2015, 13:10 | #83 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-02-2015
Şehir: KOCAELİ
Mesajlar: 1,536
|
bende size katılıyorum zengardan aldığım tohumların bir kısmı çimlenmedi kırmızı kıvırcık tohumu, kırmızı endive tohumlarından hiç biri çıkmadı, jersey lahanası içinde 40 tane vardı 40 taneden sadece 2 tanesi çimlendi. yani demek istediğim tohumlarında çok sıkıntı var ve ilgi alaka hiç yok... |
10-11-2015, 16:43 | #84 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 11-04-2015
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 30
|
ozaman internet üzerinden tohumsatan firmalardan alış veriş yapmamalı kanısına varıyor insan. |
03-12-2015, 09:44 | #85 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-12-2015
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 393
|
Ben de zengarden'dan ilk defa kaktüs ve sukulent alışverişi yaptım. Havale yapmama rağmen hala sistemde 'ödeme bekleniyor' görünüyor. Dekontu mail attım, telefonla aradım ama hala aynı. Buradaki yorumları görünce içime kurt düştü. Kargon ne zaman gelecek bilinmez ama en azından gelen bitkiler sorunlu olmaz umarım |
08-12-2015, 14:18 | #86 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-12-2015
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 393
|
Merhaba tekrar, Önceki yorumumu güncellemek istedim Zengarden ile bir sorun yaşamadan bitkilerimi teslim aldım. Hatta siparişimin yanında 3 paket hediye tohum da yollamışlar. Tekrar alışveriş yapmayı düşünüyorum. Ama sağolsun kargo firması paketi nasıl altüst ettiyse sukulentler saksılarından çıkmışlardı. Biraz bakım ile düzelecek gibiler... |
09-12-2015, 19:13 | #87 |
Ağaç Dostu
|
Kargo büyük bir dert. Ben de sürekli olarak Yurtiçi Kargonun hışmına uğruyorum. Kargoyu kesinlikle adrese getirmiyorlar. Bir telefon etseniz deyince, telefon hizmetimiz yok diyorlar. Geçende bir siparişimi evime 500 m. mesafede olan şubeden getir(e)mediler. Ürünü aldığım firmaya, yurtiçi kargo ile göndereceğinizi bilseydim, siparişi iptal ederdim dedim. (500 liralık bir üründü) Onlar daha dertli imiş, bu kaçıncı kargo şirketi değiştirişimiz dediler. Sonra fırçayı attılar herhalde, kargocular telefonla arayıp özür dilediler. |
06-01-2016, 10:39 | #88 |
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 06-01-2016
Şehir: İzmir - Manisa
Mesajlar: 1
|
Ne yapın edin ekosol den uzak durun. O burçin hanımdan da firmasından da hayır gelmez. 5 farklı kişi iş yaptık 5'imizinde başı ağrıdı sahtekarlık yapıldı bu tesadüf olamaz. Deneme yanılma yöntemi, buyurun deneyin sonra buraya cevabınızı atın. |
13-04-2016, 13:19 | #89 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-04-2015
Şehir: Sakarya
Mesajlar: 834
|
e-fidancımdan tohum siparişi vereyim dedim 25 liralık tohum için 10TL kargo bedeli istiyorlar. Bir zarf için bu kadar kargo mu talep edilir biraz insaf yani. Zaten tohumlardan karınızı ediyorsunuz bırakın kargo ücreti düşük olsun bari. |
15-04-2016, 15:47 | #90 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-04-2009
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 355
|
E-fidancım,onlinebahçem vs. bunlar hep aynı firmanın. Ben alışveriş yaptım fideleri iade ettim çok kalitesizdi. |
|
|