Sayın tofita,
Daha önceki mailimdede belirtiğimiz gibi stoklarımızda Kahve fidanı kalmadı, sizin hevesinizi kırmamak amacıyla başka bir fidancı arkadaştan size Kahve fidanı gönderttik.
Botanikmarket olarak hiç yaptığımız bir uygulama değil bu aslında.
kahve fidanını hazırlayan arkadaş gelişigüzel bir koli yapıp fidanı sabitlememiş, bu da fidanınızın kargoda kırılmasına sebeb olmuş. Kargocularda bu konuda zaten duyarsız.
Gönderdiğimiz ürünler ( Canlı Bitki ) kavramına girdikleri için kargoda sigorta kapsamına girmiyorlar. Bu tür durumlarda biz botanikmarket olarak müşterilerimizi mağdur etmemek için size ücretsiz yeni fidan gönderiyoruz veya sizlerin isteği doğrultusunda parasını iade ediyoruz.
Bu konuda gönlünüz rahat olabilir.
Sağlıcakla.
|