Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Kenger
Sevgili Ağaçlar.net üyeleri,
Bugüne dek 2 tohum zarfı, alıcısı kabul etmediği için bize iade edildi.
İadeler, belki de gönderimden daha karmaşık bizim açımızdan. Şöyle ki, iade haberi Sn. Muda'ya gidiyor, o bana haber veriyor, ben de kargoya gidip ücretini ödeyip paketi geri alıyorum. Tabii burada 2 şube olduğu için ikisine de bakmam gerekiyor ve iadeler peyderpey geldiğinden bu işlemi her iade için ayrı ayrı yapıyorum.
Bazı üyelerin, onca emekle hazırlayıp ayaklarına kadar gönderdiğimiz tohumları almaması, çok makul bir gerekçe yoksa kabul edilebilir bir şey değil.
Zarfı iade edilen üyelerin etkinliğe bir daha katılamaması, iadeyle ilgili masrafları karşılaması benim aklıma gelen çözümler.
Varsa başkaca önerilerinizle bu noktayı geliştirelim...
|
1-Bence de kargoyu kabul etmeyenler geçerli bir mazeret sunmazsa banlansın.
2-Ayrıca zahmetiniz için bir şey yapamayız belki ama iade kargo ücretleri konusunda yardımlaşabiliriz. Miktar ve hesap numarası verirseniz destek olmak isterim.
3-Diğer bir nokta. Bu daha önce de karşılaştığımız bir sorun. Bence alıcılar, adres gönderdiği gibi, belirlenecek bir kargo ücretini de önceden ödemeli. Ama kargoyu almazsa yine de 1 numaralı kural uygulansın.