View Single Post
Eski 05-12-2014, 14:55   #27
phoma olea
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 29-11-2014
Şehir: izmir
Mesajlar: 9
Trafiğin matematiğini anlamak için ''yerli'' olmaya gerek yok. Vaktim olsa o bölge için eski halinin üzerine bir kroki çizerdim ama maalesef günler sürer. Elbette ben belediyenin hatası demiyorum. Burada birincil sorun çözümü düşünmeden yık yap a giden karayollarının tutumu, dolayısıyla hükümetin duble yol kompleksi.
Karayolları yapamaz demişsiniz ama, yapabilir. Ve maliyeti devlet öder, belirttiğiniz gibi belediyeye yük binmez.
Hem o kavşak kocaman bir göbek ölü bölgesine sahip ,daraltıp debiyi yükseltmek yerine genişletip yeni şeritler eklemek çözüm değil.
İzmir-İstanbul otoyolu açılınca zaten bu yol rahatlayacak .
Bahsettiğim alt geçitlerin tavan yükseklikleri 4.30 metre dünyanın birçok yerinde aynı tip zeminlerde daha derinleri var.
İkinci kavşak(termal-armutlu)yolu girişleri şuan ki haliyle kapatılıp üstten verilebilir. Ve gereksiz olan 2 trafik ışığı kalkar.
En son 3 ay önce geçtim halen orada yolcu trafiği vardı.

Karayolları isterse kamulaştırma yapabilir, aradaki ağaçlar refüj süsü olarak kalabilir belediye de kendi mıntıkasında yardımcı olabilirdi. Karayolları(hükümet) tepki çekmemek için kamulaştırma yapmaz, belediye de hükümeti karşıma almayayım ödenek gelmiyor sonra diye direnmezse sonucu bu oluyor. Bizim belediye de aynı.

http://woisio.com/tr/bogazici-univer...nilmaz-izleyin


Düzenleyen phoma olea : 05-12-2014 saat 15:52 Neden: link eklendi.
phoma olea Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön