View Single Post
Eski 05-12-2014, 12:55   #25
phoma olea
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 29-11-2014
Şehir: izmir
Mesajlar: 9
Kırılmadım, sadece bana anlamsız geliyor.
Eğer yakın zamanda orası bir avm otel falan olmayacaksa veya Çeşme belediyesinin yaptığı gibi bir Port projesine verilmeyecekse neden seraların arazisinden bir bölüm kullanılmıyor da tek doğal doku tahrip ediliyor? Seralar sabit değiller ya elbet başka yere de kurulurlar.
Zeminin 2m altı sıvılaşma riski taşıyabilir ama bu, yol yapımını ''engellemeyeceği'' gibi eski yolun yanındaki ve kavşak çevresindeki binaların hepsinin hemen tahliyesini gerektirir. ''insan yaşamı ön planda''

O yolun tıkanmasının asıl nedenleri:
Bursa yönüne doğru kavşağın sağında yolcu indiren bindiren otobüsler dolmuşlar.
Hemen üstgeçidin altındaki Yalova içine sola ve sağa giren ışıklar yani ikinci döner kavşak.
Ve Bursa yönünden gelenlerin de bu trafiği kesmesi.

Belediye tüm transfer trafiğini o kavşağa bağlarsa ileride daha da büyüğünü yapmak zorunda kalır. Oysa Bursa yönüne iki ışıksız şerit, ve ikinci kavşağın kapatılması yolcu trafiğinin kaydırılması bile tıkanıklığı çözer. Feribota doğru Bursa yönünden tek şerit ışıksız viyadük de istenilen sonucu verir.
Var olan alan üzerinde çalışmaktansa, yık temizle baştan yap daha kolay geliyor demek istiyorum.

phoma olea Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön